Can't have gone far.

Sitter här och lyssnar på Taylor Swift - I knew you were trouble when you walked in som är så sjukt bra! Jag har helt och hållet fastnat för den låten och den enda av hennes låtar jag gillat är den hon gjorde med John Meyer som inte ens var hennes egen stil men nu har hon lyckats göra mig glad haha! Har ätit lite gott och tagit det lugnt på soffan men inte så som jag ville för nu ska ni få höra något roligt. Igår titttade vi på tv och sen gick vi in i köket för att fixa lite och när vi kom tillbaka till vardagsrummet och skulle byta kanal på tvn hittade vi inte fjärrkontrollen. Vi letade ÖVERALLT och då menar jag i jackfickor, badrummet, sovrummet, hallen, köket, i olika lådor... verkligen överallt men vi hittade inte den!... Jag har fortfarande inte hittat den. Den är helt spårlöst försvunnen och eftersom att vi har en boxer kan jag inte heller byta kanal på tvn utan jag behöver verkligen fjärrkontrollen. Jag förstår inte hur sånna här saker kan hända?! Den har ju inte odlad ben och sprungit iväg utan den är ju här någonstans men jag vet verkligen inte var. Nää nu blev jag bara irriterad över att den är borta så jag ska leta nu men jag kan visa en sak som gjorde mig såååå glad idag.
 
Robins farmor och farfar skickar kort varje år och jag älskar det, man blir så glad och det bästa är ju hur dom alltid lyckas skicka det så att man får det i tid! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!