Betting is always risky.

Då går lördagen mot sitt slut och hur summerar vi dagen? Macke åkte runt ett tiden och innan det gick vi till tobaksaffären för att betta på stryktipset. Jag älskar fotboll men jag håller mig till Champions league, EM och VM. Nu skulle jag betta på om aston villa vinner eller andra lag som reading som jag inte har nån koll på! Höll mig till mitt system: välj laget med finaste namnet och otroligt nog hade jag bara 4 fel av 13 så min taktik fungerar utmärkt! Ingen av oss vann några pengar med roligt var det iallafall! Fick även med mig lite godis som man åt när man va liten men allt var bara en stor besvikelse för alla tuggummin var stenhårda och fler tandläkarbesök har vi varken tid eller råd med!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!