Words making me sleepy.

Efter en ordentlig sovmorgon är jag nu på väg till jobbet men endast för 3 timmars jobb så det är som en ledig dag. Efter jobbet möter jag upp min älskling som har semester nu och så blir det en runda på stan. Igår efter jobbet hoppade jag in i en snabb dusch och bänkade mig sedan i soffan med lite godis för att se paradise hotel. Älskar det programmet för man underhålls ju haha! Sedan läste jag och myste med Robin tills vi somnade, en bra kväll. Kvällen på jobbet var mentalt ansträngande så ett lugnt avslut var det som behövdes. 

Hoppas ni har en bra dag idag och njuter av dagarna innan jul. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!