Cruise away.

Idag är dagen här! Två veckor sedan fyllde Robin år och då fick han en mini-resa i present av mig i form av en kryssning. Idag är dagen här då vi äntligen åker! 12:30 går bussen från Norrköping till hamnen i Stockholm och kl. 17 avgår båten. Det absolut bästa är att alla våra måltider är betalda samt att jag bokade en lyxhytt till oss med dubbelsäng, stort fönster, tv, soffa och hela kittet! Kommer bli riktigt mysigt och det är exakt det vi behöver, egen tid! Jag har jobbat hela sommaren och Robin har jobbat samt även varit på jobbresor så vi har inte fått mycket egentid om man säger så. Och nu är det bröllopsplanering på gång! Jag måste säga att jag älskar allt som har med bröllopet att göra men det ska ändå bli så skönt att inte tänka på något annat än att ha det mysigt med min fästman! Ska se om jag kan uppdatera sen men annars hörs vi när vi hörs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!