Weirdos everywhere.

Började skriva ett inlägg igår och sen glömde jag helt bort det för att jag började göra något annat och nu är allt borta. Måndagen är här och helgen är över men att säga att helgen som varit va grym är en underdrift! Den va mycket mer än grym! Johanna och Richie kom hit från Stockholm i lördags och då drog vi in till stan för att ta en promenad och visa dom Norrköping. Innan vi skulle hem drog vi förbi systemet för senare på kvällen kom resten av folket över och det slutade med att vi drog ut till Cromwell när drickan här hemma tog slut. Vi var inte där så jättelänge men lite dans hann vi med. Ni ska få höra något sjukt... Jag och Johanna dansar jämt när vi festar ihop, verkligen jämt. När det då började spelas låtar som vi gillade gick vi upp och började dansa trots att vi var helt ensamma på dansgolvet. Efter typ 5 minuter kommer det fram en tjej som drar ihop oss lite och säger "tjejer, jag ska hälsa från en vän att killen vid baren i blått står och filmar er hela tiden när nu dansar". Inte så roligt att höra men ingen big deal heller för det kan inte ha varit lätt att få med något ansikte med tanke på belysningen därinne men det känns ändå lite obehagligt.

Mer om söndagen kommer i nästa inlägg för jag ska iväg på intro på praktiken men bilder från lördagen får ni iallafall.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!