Rewarding good things.

Plugget är så otroligt tråkigt just nu! När saker och ting blir måsten tappar man intresset helt, jobbigt nog. Tar en paus nu och sätter mig och tittar på Ellen Degeneres istället och efter det kommer Kourtney & Kim i New York! Robin håller i utbildningar på jobbet vilket gör att han jobbar sent nästan varje kväll nu i två veckor och det suger! Igår kom han hem kl. 21. Inte okej men det gör att jag kan få spela riktig hemmafru och laga mat till honom och ta hand om honom när han kommer hem, måste säga att det är mysigt men det tycker jag antagligen bara för att det är en viss tid haha! Hemmafru för alltid skulle aldrig vara min grej. Idag kommer han inte hem förens kl. 22 men idag är jag förberedd! Plugga hela dagen innebär belöning med filmkväll och god mat ikväll och jag måste säga att jag längtar lite, forever alone? Haha bara ikväll!

Här får ni en bild på trötta mig igår och en bild på den absolut godaste yoghurten som finns! Testa!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!