Read my mind.

Jag har varit helt slut och därav dyker det upp så lite inlägg här i bloggen men ni får ha i åtanke att jag inte har jobbat heltid sen förra sommaren pga skolan vilket leder till att jag är DÖD efter praktiken. Nu till något lite roligare... Trivs som en lycklig fisk i vatten på praktiken! Alla är så trevliga och arbetet passar mig så sjukt bra! Det bästa är att alla i personalen vill rekommendera mig för sommarjobb så vi får se hur det går! Igår började jag kvart i sju. Yes, ni läste rätt. Kvart i helvetes sju. Vaknade dock redan vid halv fem eftersom kattungarna lät som om tredje världskriget hade startat. Slutade 14 men om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad jag gjorde efter praktiken när jag kom hem. Zombiemode? Ja. Det bästa var att Robin ringde när han var på väg hem och då frågade jag om vi kunde åka och äta på McDonalds eftersom jag hade väääärldens sug efter det och då svarade han "jag står redan hör och väntar på vår beställning!" Hur sjukt?! Han kan läsa mina tankar! Bäst är han!

Ps. Färdigrätten i förra inlägget va sååå god! Mer än godkänd! Ds.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!