Missing the moments.

Då var man på väg till praktiken igen. Det är soligt och varmt ute så jag hade ju helst velat hitta på något annat men har bara praktik till halv fyra så det är inte så farligt. Ikväll står träning på schemat och man kanske till och med hinner klämma in en promenad med Johanna, återstår att se.

Igår sov Jennie hos mig och snacka om att jag har saknat henne. Vi satt och pratade om allt möjligt igår och tillslut satt vi bara och babblade i mun på varandra, precis som det ska vara haha. Längtar redan till nästa gång! Nää, nu ska jag sätta på mig hörlurarna och hoppas på att jag kommer fram i tid för konstigt nog går spårvagnen vääääldigt sakta idag...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!