You're in my spot.

Sitter och tittar på big bang theory medan killen kör WoW som han köpt idag. Tycker att det är gulligt när han sitter och spelar, han är så koncentrerad men avbryter alltid för att ge mig en puss när jag kommer in i sovrummet <3
Ska nog gå och lägga mig snart för imorgon ska jag upp tidigt som satan så jag vill verkligen vara utvilad men kommer nog ändå sluta med att jag somnat i soffan framför tvn haha! Robin säger alltid att han tycker om att jag somnar på soffan för han gillar att väcka mig och gå med mig in till sovrummet så det är ju bra, behöver inte jag ha dåligt samvete för det ;) Bloggar nog inte mer idag men imorgon efter praktiken hörs vi! GODNATT!
 
Jag älskar dig Robin Jansson <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!