Michael Kors.

Hola amigos!
 
Köttgrytan är på gång och jag gör klyftpotatis för själva grytan ger jag mig inte på, den är Robin expert på! Idag tog jag kontakt med en kär vän som jag inte har pratat med på hela sommaren så det blev en massa snack i tele. Det va ett tag sedan och jag har faktiskt glömt hur snabbt tiden kan gå när man bara babblar på haha!
 
Nu är det inte mycket annat jag kan berätta om som intresserar er men jag tänkte visa vilken klocka jag har önskat mig i julklapp av mina föräldrar, håller tummarna!
 
Michael Kors Blair Rose Gold... jag är kär och jag har redan testan den i affären en miljon gånger så hoppas hoppas hoppas jag har förtjänat den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!