Make me sleepy.

Sitter och dricker te som älsklingen gjorde till mig nyss och det är Rhoibus (stavning?) så detta te ska tydligen göra mig pigg. Inget socker i teet fick jag ha heller för då sätter sockerkicken igång. Jag somnade en stund på förmiddagen så nu sitter jag är pigg som jag vet inte vad. What to do?! Ligger i soffan istället för att sitta så att jag förhoppningsvis ska somna men känner på mig att det inte kommer hända. Imorgon står som sagt praktiken på schemat men efter det ska lägenheten städas för på fredag kommer min pappa från Tyskland för att hälsa på! Ska bli så roligt att ha honom här! Försöker slänga in några bilder på lägenheten efter städningen också.
 
Kom precis på att jag faktiskt måste vara pigg för att kunna göra allt som ska göras imorgon så nu ska jag klunka mitt te och sen SKA jag sova! Godnatt!
 
 
När man försöker bli trött dyker en massa saker upp i skallen som t.ex. detta. Skulle döda för en sån här nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!