Early walk home.

Guten morgen från mig!
 
Nu har jag kommit hem från skolan konstigt nog. Skulle gått till 12 idag men tiden fram till 12 var eget arbete så jag gick hem för jag har nästan gjort klart alla uppgifter redan! Igår kom Jennie till oss så drog vi helt spontant och badade. Vi åkte till centralbadet här i Norrköping och fan va roligt det va. Kärde kurragömma i äventyrsdelen och åkte rutschkanor (stavning?). På kurragömma va ju Robin överlägset bäst för han är en mästare på att hålla andan medan jag är sämst på det och jag kan inte heller hålla mig gömd utan att nyfiket kika fram så jag blev alltid hittat direkt haha! Kul hade iallafall. Efter det blev det hemfärd och så lagade vi spagetti och köttfärssås och myste sedan till filmer. Kan säga att jag inte rekommenderar filmen The Task som v såg först. Skulle vara en skräckfilm och den va spännande men annars så va den sämst! Konstig film helt enkelt så den INTE den.
 
Nää, du ska jag sluta babbla eller skriva rättare sagt (skrivet?) haha! Gör mig själv förvirrad. Nu blir det plugg innan knäppisarna här hemma vaknar <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!