Close to my heart.

Godkväll från en mätt tjej!
Sitter just nu, proppmätt och tittar på so you think you can dance. Tyvärr så vet jag redan vem som vinner för det lades upp på deras sida på facebook några dagar sedan men det gör inget alls, det är ju danserna man vill se! Idag har det inte hänt mycket alls. Väntade på att älsklingen skulle vakna imorse och sen åkte vi till Ica maxi för att handla lite mat, hem och dumpade all mat och sedan bar det av till Robins mamma för att lämna bilen som vi har haft i helgen men det slutade med att vi stannade ett tag för vi fastnade framför tvn och såg fotbollsmatcherna som va idag, riktigt mysigt!
 
Igår däremot va det tjejkväll! Vi va hemma hos Sara (Robins kusin) och drack en massa drinkar och snackade en massa tjejsnack och körde lekar, loved it! Robin va en ängel som hängde i närheten och struntade i att dricka så att vi kunde åka hem efter så då blev det fyllemat på vägen hem och sedan sova i våran underbara säng!
 
 
En bild och den enda jag har just nu från igår <3 min fina jennie och jag!
 
Nu ska jag fortsätta titta på so you think you can dance för nu börjar utröstningen!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!