White october?

Godmorgon alla ni därute!
Vaknade precis och jag känner mig helt utvilad för första gången på några dagar så det är skönt som tusan. Ska iväg till praktiken snart men innan det blir det frukost och lite mys med en kopp te och efter praktiken idag ska jag träna och sen bär det av mot arlanda för att hämta ROOOOOBIN! Jag är så glad och det är nog det enda som gör att jag inte har någonting att gå ut i kylan för enligt min mobil är det -2 grader ute... Ingen sommar i år och tydligen ingen höst heller för nu är vintern här. Igår var det snöstorm och på flera ställen ligger snön kvar har jag hört (sett på facebook haha) men inte här. Jag troriinte det iallafall för när jag tittar ut ser jag ingen snö men man vet ju aldrig, det ligger ju aldrig kvar snö inne i stan precis. Blir på med vinterjacka, mössa och nya vinterskorna idag!
 
Hoppas ni har en fin dag så skriver jag efter praktiken som nog blir i eftermiddag, puss på er alla!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!