Shake til you break.

Hej hej!
 
Vad har hänt idag? Jo, jag har haft praktik och idag var jag med på dagverksamheten dit alla söta gamla kommer för att umgås med varandra. Vi pratade, löste korsord, hade spa-tid då jag fixade deras naglar och sen fikade vi. Jag är helt såld! Jag ville inte gå därifrån!!! Det var en av de roligaste sakerna sakerna jag har gjort någonsin och innan jag skulle gå därifrån sa jag att jag mer än gärna hoppar in någon gång i veckan frivilligt när dom behöver personal och det blev dom helt överlyckliga över så jag kanske ska dit redan nästa vecka igen! Längtar redan men det jag längtar efter mest nu är att få träffa Robin. Om exakt två timmar blir jag hämad och då kör vi mot Stockholm för att hämta honom. Kan även berätta att jag är dum som ett sågspån när det gäller vissa grejjer! Idag drack jag redbull. Redan där kan vi ju sucka högt för jag klarar verkligen inte av energidrickor! Jag blir helt skakig och hjärtat börjar slå i otakt men redbull är så jäkla gott så ibland när jag är trött kan jag inte låta bli men nu har jag lovat mig själv att aldrig dricka en helt energidricka själv för jag drack den kl. 12 idag och jag är helt seriöst fortfarande skakig. Börjar bli lite rädd men förhoppningsvis släpper det snart. Jag vet inte om jag hinner blogga igen innan vi åker men jag ska verkligen försöka. Annars får ni ha en bra kväll <3
 
 
Jag idag innan praktiken :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!