My new way of life.

Tänkte berätta lite om vad jag har fått för mig nu! Jag känner att saker och ting måste förändras i mitt liv och med det menas att jag vill ändra på det här med träningen. Min släkt är tyvärr inte den bästa om man ser det genetiskt sett för både bröstcancer och diabetes ligger i släkten. Alla vet ju att det är mycket större risk att få diabetes om man är överviktig och mina gener säger att jag kommer gå upp i vikt om jag inte gör någonting åt det så nu har jag tagit tag i det! Jag har gjort ett träningsschema och varannan dag kör jag ett zumbapass hemma som vi har på wii! Nu kanske ni sitter och skrattar men det är så jäkla tufft! Jag har gått på zumba när jag bodde i stockholm och då gick jag två gånger i veckan så jag trodde verkligen inte att wii skulle gå att ens jämföra med en zumbaklass men jag hade så fel! Efter ett pass är man dränkt i svett och så känner man hur ben och armar verkligen värker!
 
Jag har skrivit upp min startvikt och nu jäklar ska det bli förändring! Hittills har jag kört 4 pass och varannan dag funkar jättebra så när jag har kört ett tag ska ni få se om jag har kommit nära mina mål eller inte :)
 
 
 
Första bilden är från ett pass och den andra är efter en träning. dessutom måste jag tillägga att det är SJUUUUKT KUL! Ni som inte har testat på zumba borde verkligen göra det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!