My needed friday.

 
Behövde verkligen denna dag! Idag har vi myst på stan och så stannade vi och fikade. Båda körde på iste som va jäääävligt god! Blev även lite shopping för min del då jag har tröttnat på alla mina kläder och kände mig lite deppig imorse när jag försökte hitta något att ha på mig. Öppnade garderoben och kände hur humöret åkte ner i golvet så min fina älskling hängde med mig och shoppade lite nya överdelar idag och han klagade inte en enda gång på att det tog tid! Han är verkligen bäst! Sedan fick jag även en present av honom! Jag fick boken Femtio Nyanser Av Honom (50 shades of grey) som jag har hört att många har fastnat för. Har börjat läsa lite och ska även fortsätta nu innan jag somnar. I helgen är det praktik som står på schemat så jag vet inte hur mycket jag hinner skriva här men jag ska försöka! <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!