Make my day amazing.

Underbara dag!
 
Idag alla ni... är jag LEDIG! Slutade tidigt igår så då blev jag hämtad av Robin och hans pappa så mös vi lite med god mat och mycket snack. Efter det va jag helt slut så jag tog en powernap som i slutändan blev en vanlig nap för jag vaknade 2 timmar senare haha! Men när jag vaknade så möttes jag av en underbar fästman som hade lagat lasagnette till oss och gjort en såååå god sallad till så vi tände ljus och satte igång den första sex and the city-filmen! Kvällen kunde inte ha blivit bättre <3 Bilder kommer upp senare.
 
Nu ska vi göra iordning oss och dra ut på stan för lite shopping och fika... Jag har utan tvekan den bästa mannen i mitt liv som vill gör allt med mig!!! Känner mig lyckligt lottad varenda sekund! <3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!