Love on a different level.

Sitter just nu på sängen och skypear med min kärlek, det är så underbart att höra hans röst! <3 Imorgon åker jag och hans pappa till Arlanda för att hämta honom då han landar 23.00 och dumt nog går det ju inga tåg till Norrköping vid den tiden så han hade fått sova i Stockholm men vi bestämde oss för att köra en roadtrip och hämta honom istället! Jag verkligen avskyr när vi är ifrån varandra! Redan nu när jag bara hör hans röst känner jag mig helt lugn för jag vet att han snart är hos mig.
 
 
Så här har vi sett ut hela kvällen och nu ska vi båda lägga oss och somna med varandra på skype, romantiskt? I KNOW! Ni skulle sett oss när han var borta 10 dagar i usa! Då somnade vi ihop och hade igång samtalet hela natten och på morgonen vaknade vi och sa godmorgon till varandra, gjorde iordning oss och SEN avslutades samtalet men bara för att göra det vi skulle på dagen och sedan ringa igen på kvällen haha <3
 
Älskar dig mer än något annat min utan tvekan bättre halva <3 <3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!