Everything looks like a bed.

Tjollahopp! (haha hur fjantigt är inte det där?! vem säger tjollahopp liksom?!)
 
Jag är helt slut! Praktiken tar kål på mig och jag längtar till vecka 44 för då är jag ledig! Idag har vi åkt runt en massa och jag sov dåligt igår natt så redan imorse tog tröttheten över. Väckarklockan ringde kl. 05.15 men jag råkade stänga av eftersom att smarta jag trodde att jag hade tryckt på snooze så när jag vaknade kl. 06.00 igen hade jag liiite panik! Väl framme på praktiken fick jag kämpa med att hålla ögonen öppna. Jag tror inte att jag har varit så trött... någonsin. Ville typ öppna bildörren och hoppa ur för att ha en anledning att få åka hem och sova men det kändes inte värt det efter mycket funderande haha! Japp, jag är knäpp.
 
Nu sitter jag och Robin och dricker ett glas vin. Vi testar ett vitt sött vin och än så länge är det jävligt gott! Vad står på schemat imorgon? praktik. Ska lägga mig tidigt idag för att inte ha några hoppa-ur-bilen-tankar imorgon men ska försöka blogga innan jag somnar.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!