Busy busy gal.

Hello darlings!
 
Sitter just nu på soffan och är helt mätt och belåten. Jag och Robin va och åt mysig middag med hans familj inne i stan idag på en supermysig restaurang som heter Lagerquist eller nåt sånt haha! Jag och mitt korttidsminne.
 Den hette iallafall Bacchus innan. Herregud, detta inlägg har tagit mig nästan en timme att skriva för jag har kommit på en massa saker emellan som jag va tvungen att fixa! Måste även berätta en gullig sak jag och killen gjorde nyss. Vi släckte alla lampor i lägenheten, tände levande ljus och satte på våran låt och sen dansade vi tryckare och bara njöt av varandras sällskap... kan inte beskriva hur underbart det va. Romantik på hög nivå!
 
Imorgon kommer Felli hit för en massa mys och hon kommer även sova över för vi har en lång dag planerad på fredag med en massa skoj på badhuset och mys på stan och sen på kvällen ska Sara firas! Pä lördag bär det av till Stockholm för halloween fest så nu blir det fullt schema ett par dagar framöver men det ska bli kul!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!