Whole weekend of fun.

Då var det söndag igen! Tänkte berätta lite vad jag har haft för mig för det har varit en del  den här helgen. Fredagen spenderades med Robins lillasyster Felicia. I födelsedagspresent fick hon en heldag med mig då vi skulle hitta på en massa roliga saker och det gjorde vi verkligen! Vi åkte till Centralbadet, åt på subway, kollade på två filmer och shoppade en massa nya saker till henne. En grymt bra dag helt enkelt! På kvällen var det dags att fixa sig för då skulle Sara firas! Vi festade och hade roligt, kul att träffa alla tjejer! Blev inte så sent dock men det var bra för jag ville verkligen inte må dåligt på lördagen. Runt 15.00 började vi fixa oss inför halloweenfesten i stockholm hos min vän Thuy. Jag älskar att klä ut mig! Vi hade bil så efter festen åkte vi hem till Norrköping och jäklar vad skönt det va att få vakna upp nästa dag i sin egen säng!
 
 
 
Så här snygga va vi i lördags! Tyckte att Robins sminkning blev GRYM!
 
 
Fina tjejer från Saras födelsedag i fredags :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!