Saving is clever.

Hej på er!
 
Idag har jag bara fixat en massa ärenden så det blev en ordentlig frukost imorse och sen drog jag in till stan för att faxa ett viktigt papper till pappa och kolla på lite andra grejjer. MEN nu till lite roligare saker. Jag har suktat efter en klocka med stenar och i roséguld så den jag har velat ha hela tiden har varit Michael Kors men den kostar 2995 kr i affären och det känns så surt att lägga på en klocka för det är MYCKET pengar! Jag har kollat lte här och var men inte hittat någon annan jag varit lika kär i men idag... idag hittade jag den klockan som är gjord för mig och det absolut bästa va priset. Den kostade 349 kr och så var det 100 kr rabatt så jag fick den för 249 kr!!!!!!! HUR SJUKT?! Den är exakt likadan som Michael Kors-klockan men det är ett annat märke och dessutom så har jag ettårsgaranti!
 
 
Min fina klocka... Älskar den!!! Bilden gör den ingen rättvisa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!