My agenda.

Hej på er!
 
Min morgon började kl. 4 för då började väckarklockan tjuta... önskar att den inte hade gjort det för det innebar ju att Robin skulle åka iväg. Gick upp med honom för att säga hejdå och fy vad jobbigt det va. Gråten satt i halsen och... gråten sitter t.o.m i halsen nu när jag skriver det här. Efter det har det varit plugg och kl. 16 ska jag till blacka för lite privata grejjer som jag inte ska skriva ut här. Hinner nog skriva något snabbt innan jag åker men om jag inte gör det hörs vi ikväll!
 
 
Saknar dig redan så du vet <3 <3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!