Last but not least.

Nu blir detta sista inlägget för ikväll för jag kommer inte hålla mig vaken länge till. Robin ringde nyss så jag är lycklig! Allt hade gått bra och nu skulle han hämta ut hyrbilen för att köra till hotellet som ligger en bra bit från flygplatsen... stackare <3 Hade så gärna varit där hos honom just nu...

Hoppas att ni har haft en bra kväll! Imorgon står skola på schemat och sen på kvällen ska Felli sova här så det blir att lämna henne på skolan på torsdag, mysigt! lite mamma-känsla får man uppleva och jag gillar det haha!
 
Godnatt på er alla!
 
 
My pretty fiancee <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!