I got love in my tummy.

Godkväll damer och herrar (tvekar dock starkt på att det är några herrar som läser ;)) !
 
Sitter och tittar på CSI just nu vilket är skönt som satan för jag orkar verkligen inte plugga mer. Ibland kommer man till en punkt då man får tänka att antingen sitter det eller så sitter det inte. Ska gå igenom allt innan jag lägger mig också och så har jag som tur är imorgon också för provet är inte förens på fredag! Imorgon ska jag även träffa Johanna och plugga med henne för vi har även en projektskiss att skriva.
 
Idag har jag varit i skolan och pluggat som sagt. Robin har haft fullt upp på jobbet idag så vi har knappt hörts idag så det blev en massa pussar och kramar när han kom hem, alltid mysigt! Hade även gjort pasta/kycklingsallad som vart sjukt god! Nu ska jag fortsätta titta på CSI så jag kanske skriver igen sen men inte hundra för kl. 21.00 börjar äntligen Stalkers på trean, har väntat på det programmet!
 
 
Min lilla sjukling igår, inge roligt med ont i magen!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!