Happy birthday, baby,

Har inte varit något bloggande idag då jag har haft en del annat att göra men under den lugna stunden jag hade satt jag och läste mina första inlägg som jag skrev här och då upptäckte jag någonting roligt. Min blogg fyller nämligen ETT ÅR idag!
 
 
Stort grattis säger vi då och precis som i ett förhållande så har det gått upp och ner med skrivandet men tillslut så löser det sig alltid så med det sagt så säger jag godnatt för nu skypear jag med min älskling <3
 
Good night and sleep tight and don't let the bed bugs bite <3
 

Kommentarer
T

aaah han är bäst! hur var konserten ?

2012-12-11 13:36:32
URL: http://thenewadventure.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!