Gonna miss you like hell.

Hej IGEN! Mirakel? Tror nog det!
 
Sitter och tittar på real housewifes of beverly hills nu. Jag har tittat på alla avsnitten flera gånger nu men jag kan se om alla flera gånger till haha. Underhållande på hög nivå för det är så mycket drama! jag gillar att se drama men hatar att vara med om det själv. Pratade med Robin lite tidigare idag och han ska antagligen iväg på ännu en serviceresa och den här gången blir han borta i 10 DAGAR! Hur ska detta gå?! Han ska till Kanada och USA och åker antagligen redan på måndag men det är inte 100% säkert än. Kommer ju sakna ihjäl människan!!! Finns bara en enda pytteliten sak som är positivt med att han åker till USA och det är att han kan köpa stövlar till mig för halva priset där för skor är mycket billigare men tro mig, hade jag fått välja hade han varit kvar hemma hos mig <3
 
 
Är ute efter stövlar i stil med dessa men jag har ingen lust att lägga 1400 kr på skor...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!