Special K, red berries.

Plockade duktighetspoäng idag också! Gick upp kl. 08.45 och drog ut på en powerwalk kl. 09.00. Hur skönt som helst! Dock så kände jag mig ganska snorig och slemmig i halsen, jag vill inte bli sjuk när jag ska ha utbildning på nya jobbet. Hur som så tog jag en runda till netto på vägen tillbaka. Köpte mina favvoflingor och lite smått och gott till middagen ikväll. Robin vill bli överraskad och det kommer han bli! Nu sitter jag och degar på soffan efter min stora frukost. Känner fortfarande hur benen värker, så underbar känsla! Får se om jag gör så mycket mer nu då allt är fixa här hemma. Det brukar ju vara så att man går och plockar och städar hemma men jag och Robin är faktiskt jävligt duktiga på det! Vi fixar allt direkt så det finns inget som måste eller t.o.m BORDE göras. Jag degar vidare på soffan. Hörs senare när jag har rört på mig lite mer än bara sträckningen efter fjärrkontrollen.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!