productive morning.

tjabba tjena hallå! kan informera er om att jag gick upp kl. 8 idag för att först ringa jobbet och informera att jag är obokad och sedan drog jag ut på en rask powerwalk med mina easytones. Gick i ungefär en timme och snacka om att jag hade ont i vaderna! efter det vart det en stor frukost som satt jävligt bra kan jag säga! nu sitter jag på vägledningscentret för lite hjälp med ansökan till komvux. Sen hade jag planerat en runda på stan. Hoppas ni har en fin dag! ps. bild kommer senare då min mobil vägrar samarbeta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!