Headache is not great.

Rekord för mig! Detta är väl det tredje inlägget idag, thumbs up! Har legat på sängen med en filt en stund nu för helt plötsligt fick jag värsta migränattacken. Kom från ingenstans! Robin visade att man skulle massera lite lätt under ögonbrynen så då slppte det och nu har jag klunkat vatten och mår bra! Robin laddade även ner hela säsong 8 av grey's anatomy till mig så att jag slipper sitta och streama på nätet så jag ska nog sätta mig och kolla på någr avsnitt. Har även fyllt i våran gemensamma kalender nyss! Älskar att göra det! Planera och fixa kan vara en av dom roligaste sysslorna som finns. Så här ser den ut nu:



Nää, nu myser jag ner mig igen! Ha en fin kväll <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!