Girly days.

Jag är tillbaka efter några dagar! Har haft Jennie på besök och vi har garvat så mycket att tårarna har runnit! Hon kom hit i måndags efter att både Robin och min pappa hade åkt. Vi drog in till stan, gick runt, köpte ansiktsmasker, åt och gick sedan på bio för att se "what to expect when you're expecting" och jag måste säga att den va mysig! Vill jag se den igen? nej, en gång räcker men fyyyy vad sugen jag blev på att skaffa bäbis! Vill ha en nu nu nu! Går det att beställa en från tradera? ;D Efter filmen promenerade vi hem för att mysa och testa ansiktsmaskerna... det va grön kladdig smet som såg ut som lim som man skulle smeta ut i hela ansiktet och efter 10 min hade hela stelnat. Vi lyxade till det med gurka på ögonen också. Ni skulle ha sett oss! Såg ut som att vi drog bort ett lager hud när vi skulle ta bort masken haha! Inte en vacker syn...




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!