Woken by the light.

Vaknade upp imorse när killens väckarklocka ringde så då låg vi och mös ett tag och sedan är allt annat lite suddigt men jag tror att jag var uppe och sa hejdå till honom och sen gick jag och la mig igen. Vaknade upp runt 9 och blev extremt bländad! Hela vårat sovrum var ljust och solen lyste in så det var bara att ta sig upp och njuta av det fina vädret! Drar till jobbet om en halv timme och sen är det samma visa imorgon men på torsdag och fredag är jag ledig så då ska jag hitta på något kul! Kanske blir lite vin/öl på fredag med killen? ska se vad han känner för!

Tog dessa bilder innan kick-offen med jobbet! Fjortisvarning på hög nivå... i know!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!