Free this saturday.

Vaknade upp imorse kl. 07.15 och fick panik för att jag skulle bli sen till jobbet så jag drog upp mig själv ur sängen för att göra iordning mig. Gick in i badrummet, ställde mig framför speglen och tittade på mig själv och insåg att jag inte hade duschat kvällen innan så mitt hår såg ut som ett fågelbo och det var då det slog mig... Jag jobbar inte idag. Så det var bara att gå och lägga sig igen!

Ikväll har jag kick-off med jobbet men innan det ska jag och pojkvännen gå runt på stan och kolla runt lite samt fika, mys!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!