Took a chill pill.

Jag har världens underbaraste morgon! vaknade upp bredvid killen och så fort jag tittade på honom log han bara och drog mig mot sig för att sedan ge mig världens största kram. Sedan har vi bara myst i sängen, gått upp och ätit och sedan myst ner oss i soffan istället och tittat på tv men en filt.

Ikväll ska till killens mamma för en vin/spel-kväll. Hur underbart som helst! Får se om vi gör så mycket mer nu på dagen men jag klagar inte för det är så skönt att bara få ta det lugnt efter jobbveckan!

Så sant! En av de bästa känslorna i världen.

Kommentarer
johannna

nice blogg du har kika in på min och släng en kommentar följ mig också kram:)

2012-03-14 18:51:55
URL: http://johannaeritreanen.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!