One night out.

Nu är vi hemma efter en GOD middag på Sukiyaki. Killen ville lyxa till det lite så vi började med förrätter. Friterade räkor och auberginer för honom och fisksoppa för mig. Jag måste säga att fisksoppan såg lite sådär ut i början men den va sååååå god. Fiskbitarna bara smällte i munnen och resten smakade vanlig misosoppa. Efter det tog jag sushi och killen åt entrecote i starksås med ris. Nu sitter vi här hemma, mätta och belåtna och ska kolla på lite serier så jag hoppas att ni har en underbar kväll för det har jag!

Älskar dig över allt annat min fina pojkvän, du får mig att känna mig som en riktig prinsessa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!