Lazy sunshine.

Jag är så otroligt lat idag! Killen drog iväg till jobbet imorse och sen låg jag kvar ett tag och bara drog mig i sängen innan jag kände att kurrandet i magen tog över så då gick jag upp och tog en skål med special K röda bär (fortfarande min absoluta favorit!) med filmjölk och sen har jag inte gjort ett piss! Har tittat lite på serier och myst med katterna och ska strax hoppa in i duschen och sen blir det jobb till 21.00 men inge mer! Det är tråkigt att inte få vara hemma när killen kommer hem från jobbet... Den här veckan kommer jag komma hem, mysa lite med honom och sen ska han sova men så är livet för oss nu. Är dock ledig helt på torsdag och fredag och börjar 14.30 på lördag så då ska vi hitta på något mys på fredagen, längtar!
Hoppas att ni andra njuter mer av det fina vädret för nu ska jag börja med allt som ska fixas innan jobbet! ha en bra dag <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!