I promised some proof.

Godmorgon!

Det är söndag för mig idag så jag latar mig och gör precis vad jag vill. Nu håller jag på att koka lite ris så att jag kan få i mig lite lunch sen också då magen redan kurrar efter min frukost. Min dag idag kommer gå ut på att göra lägenheten kliniskt ren. Hade konstiga drömmar om att det låg damm överallt och att det hade börjat mögla på vissa ställen i lägenheten. Nu är det ju inte sant då vi håller det super rent hos oss (både jag och killen är grymma på det!) men det är nog dags att ta fram handskarna ändå och skrubba rent ALLT! Så det ska jag göra idag men först blir det lite CSI.

Bildbevis på att det är fint nu. Älskar att se alla klänningar och finplagg hänga i garderoben, då känner man sig nöjd. Tänk även på att jag har plockat ur 8 klänningar som ska säljas...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!