Cozy evening, indeed.

Nu är jag hemma efter jobbet och jag och killen har varit och handlat lite inför middagen och myset ikväll. Det är ju torsdag vilket betyder mys i soffan, film och godis för oss så nu lagar vi kalasfärs och efter det sätter vi oss och kollar på film, underbart! Min dag på jobbet var... intressant kan man säga! Första kunden undrade hur långt våra en mast sänder då hennes son va överkännslig mot elektromagnetisk strålning... där började min dag men resten av dagen gick det hur bra som helst så jag klagar inte. Nu ska jag hjälpa killen med maten men jag bjuder på några bilder.
Jag hjälper killen genom att skala potatis fast om man tittar noga ser det ut som att jag har somnat... haha!
Lilla Winnie jagar en fluga, stackars fluga!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!