A long night.

Vaknade upp helt täppt i näsan imorse och mådde lite halvt dåligt men det kan man förstå efter min kväll igår! Det började med att vi va hemma hos killens kusin som fyllde 18 och åt lite mat och tårta med hela släkten. I present fick han en kväll med bowling av oss så vi hörde runt med alla andra kusiner om de skulle hänga med och helt plötsligt var vi 12 pers som skulle bowla. Det blev lite förkrök med körsbärsvin som jag drack för första gången igår och jag håller mig till det f.o.m nu för det va så jäkla gott! Sedan blev det taxi till bowlinghallen där vi hade tre banor. Mycket dricka, några strikes och 2 timmar senare drog vi hem till oss igen för att festa vidare men då spårade det lite. Alla hade fått i sig för mycket dricka så det va bara att dricka upp allt som fanns hemma hos oss och dra ut på krogen men den nyblivna 18-åringen. Dock så gick jag och killen aldrig ut för när vi väl kom fram va kön svinlång! vi stod i nästan 35 min och efter det kändes det helt värdelöst för vi rörde oss knappt framåt så vi drog hem och TUR att vi gjorde det för vi insåg ju sen att man även skulle flytta fram klockan en timme så vi hade bara fått vara inne i typ 20 min! Vi gick iallafall och köpte varsiin kebabrulle och satte oss och mös i soffan så kvällen var helt perfekt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!