Just bet on it.

Underbara väder, du är så efterlängtad! Idag har jag tillbringat dagen på jobbet då vi hade utbildning i gästservice enligt Kolmårdens koncept som är lite speciellt. Det va jätteroligt! Vi körde rollspel, olika uppgifter och berättade om olika upplevelser med gäster som hade varit roliga eller bara konstiga. Jag är ju fortfarande sjuk (det börjar dock bli mycket bättre!) så jag va inte alls pepp på att gå upp imorse men det gick bra tillslut. Några värktabletter senare mådde jag hur bra som helst! Efter jobbet promenerade jag och Robin till en kiosk och... wait for it... tippade på matcherna idag! Sitter och håller tummarna nu och det går ju lite sådär måste jag erkänna men än är det inte slut. Robin har åkt iväg en snabbis för att hämta sin pappas bil som vi ska låna för efter matcherna åker vi till hans jobb och fixar med online check-in för nu är det bara 2 dagar kvar till London!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!