Icecream, love it!

Idag har jag tillbringat förmiddagen på vårdcentralen men Robin för sjukdomen blev bara värre så det var bara att ta sig dit men det va precis som vi trodde, en virusinfektion. Fick ingen medicin men däremot ka varje symptom botas var för sig så vi gick förbi apoketet på hemvägen och köpte nässpray samt slemupplösande hostmedicin. Jag är nu ett vandrande apotek. Äter ipren, alvedon, clarityn, bisolvon och så en saltspray för näsan. Nu är det bara att vila och hoppas på det bästa men jag tror nog att jag är frisk snart.

Glass botar allt!

Kommentarer
linda rydén

Finns inget bättre sätt att äta den där glassen på! Krossad choklad! <3

2012-06-22 09:57:57
URL: http://lindarydens.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!