Circle of love.

Nu ska ni få höra på grejjer! Min dag igår började med världens mysigaste morgon. Jag och Robin vaknade och bara låg kvar i sängen och mös. Efter det gick vi upp och gjorde en stor frukost med ägg, mackor, flingor och juice. Så underbart att äta frukost och speciellt för mig som vaknar av att magen kurrar på morgonen. Vi gjorde iordning oss efter frukosten och drog sedan in till stan där vi gick runt och kollade lite samt köpte lite grejjer som vi behövde. Vi hade tänkt äta lunch ute med när vi väl va klara med allt som skulle göras va vi inte så extremt hungriga så vi promenerade hem istället. Vi hoppar nu äver delen där jag deckade hemma och vaknade 2 timmar senare. Helt plötsligt var det som at jag fick en sockerkick för jag blev flummig så jag och Robin bara satt och skrattade åt varandra och hur mongo vi båda är. Helt plötsligt sätter Robin på våran favoritlåt "Sexual Healing" och ställer sig upp framför mig och sen... går han ner på knä och håller fram den finaste ringen jag har sett i hela mitt liv. Han tittar mig rakt i ögonen och frågar om jag vill gifta mig med honom. Igår va den lyckligaste dagen i mitt liv och så länge jag har Robin i mitt liv kommer det många fler och jag är så lycklig när jag tänker på att jag får spendera resten av mitt liv med en så fin och underbar människa <3 <3 <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!