Roadtrip with love.

Godmorgon säger jag från... Skåne!
Japp, igår hände det saker och ting! Robin fick veta att han skulle till Skåne eller Ljungbyhed rättare sagt för att jobba så då fixade han så att han fick ett dubbelrum så hängde jag med för att göra det till en liten semester för oss. Igår runt 18.00 kom han och hämtade mig hemma med bilen och då hade jag packat och fixa allt så drog vi ut på vägen. Vi hade så jäkla roligt i bilen för vi är så fjantiga båda två så vi skrattade åt allt möjligt och speciellt när vi blev trötta, då va ALLT roligt. Ni skulle ha sett oss när vi runt 22-tiden försökte hitta hotellet! Helt ute i ingenstans i en skog nära Perstorp yrade vi runt och när vi äntligen hittat rätt är vägen mot hotellet avstängd pga byggarbete så vi fick stanna och fråga. En människa såg jag ute och det va killen vi frågade! Annars va det inte en käft ute... som sagt, hellt ute i ingenstans! Vi kom fram tillslut iallafall och rummet är jättemysigt! Robin har åkt till jobbet nu efter att vi ätit hotellfrukost a la LCHF (det ni!) och nu ska jag mysa ner mig i sängen med serier tills han kommer tillbaka!
 
Bilder tagna efter ett besök på mcdonalds innan vi åkte ut på motorvägen. Vi skulle bara testa robins present som han fick igår nästan en månad för tidigt så det är därför jag ser lite mongo ut, skulle ju inte bli bloggbilder egentligen men vi kör på dom i brist på andra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!