Power all the way.

Sitter just nu och smälter maten medan Robin kör ett game för snart ska vi dra ut på en powerwalk runt strömmen. Ni som inte bor här i Norrköping vet nog inte hur långt det är. Hela rundan är 5,2 km lång vilken kommer betyda att jag kommer vara helt död efter för våra easytones ska ju såklart på! Jag brukade gå på powerwalk på morgonen med dom skorna på förut och då gick jag endast 30 min men efter det kunde jag knappt stå med skorna på för mina vader gjorde så ont så det ska bli intressant att se hur det kommer bli efter 5,2 km! Robin har semester idag så det är underbart att ha honom hemma och idag ska jag försöka att spendera varenda minut med honom! Förutom ikväll för då blir det middag och vin med jobbet. Ska bli mysigt! Hörs efter promenaden om jag orkar röra mig då.
 
Powerwalk-stilen, nu kör vi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!