My days off.

Godmorgon från mig för jag är äntligen ledig! Jag är ledig idag och ända fram till på söndag då jag börjar jobba natt. Vad ska jag göra med all denna lediga tid? njuta till 100 procent! Idag ska jag dock försöka storstäda här hemma och träna. Sedan blir det tv och serie tittande resten av dagen fram till Robin kommer hem. Ska även övningsköra ikväll och då blir det att åka ut på vägen för första gången men det kommer nog gå bra, det finns ju en handbroms som tur är! På fredag kommer tobbe till oss och då blir det lite dricka och skoj på kvällen för för en gångsskull kan jag faktiskt sova ut på lördagen och sedan lite senare på lördagen blir det en heldag på kolmården med fina människor! Längtar!
 
Nu ska jag äta ägg med kaviar som kan vara en av dom godaste sakerna som finns! Sedan blir det träning.
See ya later!
 
Världens underbaraste människa och han är min <3 Att någon har kunnat släppa denna kille är helt otroligt! Han får mig alltid att må bättre när jag är orolig som t.ex nu med önvningskörningen, tack för dina fina ord Robin <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!