Low calorie, high fat.

Sitter på soffan och tittar på ellen-show. Jag vet inte hur många avsnitt jag har sett men hon chockar mig alltid med hur otroligt grym hon är! Skulle vara kul att få träffa henne någon dag men det tar vi när jag har blivit känd... ;)
 
Det var meningen att vi skulle åka hem från Skåne idag men Robin va grym och gjorde klart allt jobb redan igår så vid fem tiden på eftermiddagen åkte vi ut på vägen för att åka hem! Det kändes underbart att få komma hem faktiskt och det säger jag även fast jag älskar hotell. Idag slappar jag eftersom att jag jobbar imorgon och hela helgen och det blir extra långa pass då så idag blir det inte många knop men när Robin kommer hem ska vi försöka hitta på något kul, kanske bio!
 
Jag har ju nämnt att vi har börjat med LCHF här hemma vilket är low calorie, high och hittills fungerar det hur bra som helst! Det tar ju ett tag innan kroppen är helt van men det verkar gå bra för oss. Det enda jag saknar är ris, kaviar på äggen och stor frukost med mackor och flingor på morgonen. Däremot så kan jag berätta att jag gjorde ägg och bacon-muffins häromdagen som man har i kylskåpet och äter till frukost och dom är helt perfekta. Man blir mätt och det är inte alls svårt att göra!
 
Så här blev dom och det kanske ser lite skumt ut på bilden men dom blev jättegoda! Om någon vill ha recept så är det bara att hojta till. Kan även meddela att man märker skillnaden direkt. Vi känner och friskare och man vll verkligen inte gå tillbaka till gamla matvanor så nu kör vi på detta! Har ju en mästerkock här hemma som kan göra världes godaste lchf-mat. Häromdagen gjorde han en tonfiskröra som man åt med lax... så underbart gott! Tonfisk och lax känns inte som den bästa blandningen men det var bland det godaste jag har ätit. Gillar man smörgåstårta älskar man den röran!

Kommentarer
sofie

Hej! Har du haft en bra dag? Kram

Ps. Titta gärna in och säg vad du tycker om mina hemmagjorda shorts!

2012-07-11 19:51:04
URL: http://shaakeit.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!