Girls night out.

Tänkte berätta hur min kväll var igår. Började med att jag mötte upp en av tjejerna jag jobbar med på skvallertorget och så promenerade vi till trädgården där alla skulle ses. Några var redan där och efter ett tag satt vi där, 11 tjejer som drack goda drinkar, rosé vin och snackade massa skit. Det va riktigt roligt men jag kan erkänna att det blev ganska mycket dricka och när det var dags att gå hem runt tolvtiden va det ganska vingligt hela vägen hem. Kom hem rund om fötterna till världens underbaraste fästman som gick ut och rökte med mig och skrattade åt allt jag gjorde. Låg vaken ett tag så att det skulle sluta snurra men det släppte ganska fort så då somnade jag! Riktigt lyckad kväll och nu börjar helgen som jag har längtat efter! Ska fixa lite här hemma för i eftermiddag kommer Jennie och Tobbe och jag ska även hinna med att övningsköra.
 
 
Några bilder från igår och jag ber om ursäkt för den tredje bilden som inte kunde bli mer fjortis men det här är ju trotsallt min blogg så nu ligger den uppe! Sista bilden är på en del av gänget <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!