Early pension.

Pensionären här. Tänkte checka in och se hur ni har det för jag ska strax hoppa in i en dusch och sen är det sängen som gäller för mig. Känner mig som en gammal tant men så är det när man jobbar långa dagar och det är precis det jag ska nu hela helgen. Imorgon jobbar jag 10 timmar, på lördag blir det 11 timmar och så 12 timmar på söndag så efter denna helg får jag pusta ut ordentligt för man får oftast någon dag ledigt eller så blir det några väldigt korta dagar istället men det är helt okej för mig. Tråkigt att inte få umgås med killen men jag tänker på pengarna vi får för nu sparar vi ju faktiskt till något speciellt....... Sen så jobbar man med världens underbaraste kollegor så dagarna känns inte lika långa som dom egentligen är. Nog skrivet nu. Nu vet ni allfall vad som händer och jag hörde att mobilappen fungerar nu så den testar vi om jag får chans. Har ingen rast alls imorgon men dom andra dagarna har jag rast så då jäklar ska jag försöka blogga!
 
Jag lämnar er med en underbart fin låt som jag gärna hade spelat på repeat om det inte hade varit för hennes långa tal i början av videon. Spola fram till 0:45 och njut. Det är en låt från spelet Skyrim som jag inte spelar men ni som spelar det kanske gillar låten ännu mer än jag gör! Underbar röst har hon iallafall.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!