Clumsy? Me?

Nu ska ni få höra hur klantig man kan vara. Robin kom hem idag efter jobbet och då skulle vi åka till hans pappa som är bortrest och ge katterna mat så vi gav Jennie en nyckel så att hon kunde låsa efter sig när hon skulle åka. Robin hade parkerat på 15-min parkeringen så vi fick skynda oss ganska mycket. Vi åkte då iväg och matade katterna och åkte sedan hem efter någon timme och när vi kommer hem (i spöregn dessutom!) så inser jag att mina nycklar ligger hemma... jennie hade slängt ner sin nyckel i brevlådan innan hon gick så den var också hemma och våran extranyckel hade Robins lillebror... som var i Norrland. jaha tänkte vi. Vi kommer inte in i lägenheten förens på måndag. Som tur var så ringde Robin och dubbelkollade med sin lillebror som hade varit smart nog och lämnat den hemma innan han åkte till Norrland så en timme senare kom vi in. HALLELUJAH! Så kan det gå! Efter allt så tröstade vi oss med sushi som satt riktigt fint kan jag säga er.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!